یکی از شبکه های اجتماعی که کاربران بسیار زیادی را در میان شبکه های اجتماعی به خود اختصاص می دهد، اینستاگرام است که هم به جنبه سرگرمی و تفریح و هم به چشم یک ابزار کسب درآمد می توان به آن نگاه کرد. اما آنچه در خصوص اینستاگرام اهمیت بسزایی دارد، بازدید و استقبال از پیج و صفحه شماست که باعث می شود بر اساس الگوریتم هایی که اپلیکیشن اینستاگرام دنبال می کند، این بازدیدها به صورت صعودی افزایش یابند و بدین طریق افراد بیشتری به دنبال کردن صفحه شما بپردازند. بر خلاف تصور عموم، افزایش بازدید در اینستاگرام از تکنیک های خاصی برخوردار است؛ در این مقاله قرار است ترفندهایی که شما را در رسیدن به این هدف کمک می کند، توضیح دهیم پس با ما در رسانه دیجیتال مارکتینگ دی ام یار همراه باشید.
افزایش بازدید در اینستاگرام با استفاده از چند حرکت ساده
پیج کاری و یا شخصی شما تنها با چند کار ساده می تواند بازدیدکننده های بیشتری داشته باشد و برای افراد بیشتری به نمایش در بیاید:
نه به کپشن های طولانی!
دنیای اطلاعات و جهان مدرنیزه بسیار به سرعت علاقمند است و هر چه را که از سرعتش بکاهد، پس می زند. کپشن های طولانی مانند یک مانع بلند، از دیده شدن پست شما جلوگیری می کنند چرا که مخاطب را به نوعی خسته و کلافه می کند تا به اصل مطلب برسد و این بدان معناست که در زمان فعالیت در زمینه اینستاگرام مارکتینگ استفاده از کپشن های طولانی را باید کنار بگذارید.
این قضیه حتی در خصوص کپشن هایی که مطالب مفیدی در آنها نهفته است نیز صدق می کند و از آنجا که مهم ترین مهره در بازی اینستاگرام و کاربر، مخاطب است ترجیحا از نوشتن کپشن های طولانی پرهیز شود.
تایم خواب را برای گذاشتن پست یا استوری انتخاب نکنید!
اگر می خواهید بیشترین تعداد لایک، کامنت و ویو را داشته باشید زمان های مناسبی را برای قرار دادن پست و استوری خود انتخاب کنید چرا که بازخورد کلی پیج شما به تعداد همین موارد بستگی دارد و این کار را می توانید با استفاده از گزینه insight در اینستاگرام خود انجام دهید.
این گزینه رفتار مخاطبان شما را در تایم های مختلف نمایش می دهد و مانند یک راه حل طلایی عمل می کند چرا که با استفاده از آن، بهترین تایم را برای قرار دادن پست و استوری پیدا می کنید.
به دنبال تولید محتوای خلاقانه باشید
یکی از تاثیرگذار ترین ترفند ها برای افزایش بازدید در اینستاگرام، تولید محتوای غیر کپی و خلاقانه است. با توجه به افزایش پیج های موجود در اینستاگرام، افرادی که می خواهند از رقبای خود پیشی گرفته و دنبال کننده های زیادی را جذب کنند، باید به نحوه ارائه محتوای خود توجه ویژه ای داشته باشند. منظور از توجه به محتوا، تولید محتوا به زبان ساده، خلاقانه و با ظاهری زیباست. شما میتوانید با حرکات ساده و حساسیت بر روی چینش پست ها و محتوای خلاق، مخاطبان زیادی را جذب صفحه خود کنید.
توجه داشته باشید که برای افزایش بازدید در اینستاگرام نیاز است با برنامه و مستمر تولید محتوا کنید و یا اگر خودتان انجام این کار را ندارید با سفارش تولید محتوا به مراجعی مثل دی ام یار خوراک پیج خود را تامین کنید.
پست های ویدیویی را امتحان کنید!
بسته به نوع پیج شما و محصولات و کالایی که قصد فروش، تبلیغ یا معرفی آن را دارید، پست های ویدیویی می توانند بسیار کمک کننده باشند و در انتقال پیام به مخاطب سریعتر عمل کنند چرا که یک پست ویدیویی بیشتر آنچه که در کپشن یا عکس ها قصد دارید توضیح یا نمایش دهید را به تصویر می کشد و مخاطب زمان کمتری را برای دریافت مفهوم پست یا استوری سپری می کند.
برند، کسب و کار و حرفه خود را معرفی کنید!
اولین چیزی که با ورود به صفحه شما، به معرفی چیستی صفحه می پردازد پروفایل شماست که باید کوتاه و مفید در آن توضیحات لازم داده شود. در واقع حتی اگر پیج شما یک پیج بلاگری باشد باز هم این پروفایل شماست که تا ۲۰ درصد شخصیت و درونمایه پیج شما را مشخص می کند. برای مثال اگر شما قصد اداره یک پیج انلاین شاپی را دارید، در پروفایل خود حتما نوع محصولات، شعار برند و نام برند خود را داشته باشید.
در انتخاب نام برند نیز از کلمات ساده، زیبا و پرمفهوم استفاده کنید چرا که نام پیج یا برند شما تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان خواهد داشت.
- چهارشنبه ۱۴ تیر ۰۲ ۱۵:۲۸
- ۷ بازديد
- ۰ نظر